Enhedslisten er antidemokratisk og hører ikke til i Folketinget, mener tidligere venstre-minister.
Så kontant er udmeldingen fra venstres tidligere integrationsminister Birthe Rønn Hornbech.
- Det er uhyggeligt, som Enhedslisten stormer frem ikke blot i meningsmålingerne, men i medlemstal'.
Sådan skriver folketingsmedlem for Venstre og tidligere minister Birthe Rønn Hornbech i et blogindlæg på Denkorteavis.dk. Faktisk skal partiet slet ikke være repræsenteret i Folketinget, hvis det stod til den tidligere minister.
'Ø får aldrig indflydelse'
- Uanset, hvor meget sympati man kan have for enkeltpersonerne i folketingsgruppen og uanset, hvor utrolig dygtige flere af dem er, så hører de med deres nuværende arbejdsform i ikke hjemme i Folketinget. Og de sidste dages forløb viser også, at partiet aldrig kan få indflydelse i længere tid', skriver hun.
LÆS OGSÅValgforsker om rød blok: Har aldrig set noget lignende
LÆS OGSÅ:Ny chok-måling: Enhedslisten tæt på S
Partiet bruger antidemokratiske metoder, som ikke hører sig hjemme i et demokrati som det danske, mener hun og er skræmt over, at så mange vælgere lige nu strømmer til det yderste parti på den danske venstrefløj.
- Grundloven bygger på, at det er dem, der er valgt, der skal kunne disponere efter sin samvittighed og uden at skulle ud og spørge en centralkomite, der ikke er folkevalgt Vi har faktisk folkestyre i Danmark', tordner hun og henviser til, at Enhedslistens hovedbestyrelse skal godkende partiets forlig, hvor det er folketingsgruppen i andre partier.
Ø generer politiet
Enhedslistens folketingsmedlemmer hindrer ligefrem politiets arbejde, siger Birthe Rønn.
- Det er jo ikke er nogen hemmelighed, at et eller flere folketingsmedlemmer er fotograferet medens de for eksempel ved Brorsons kirken forsøgte hindre politiet i at udføre deres lovlige arbejde'.
Derfor advarer Rønn Hornbæk de danske vælgere og dem, der i øjeblikket melder sig ind i partiet mod liste Ø og kommer med en sidste svada.
- Det er ganske vist lovligt at være revolutionær og udenomparlamentarisk, hvis man alene anvender lovlig midler. Men det er nødvendigt at tale imod Enhedslisten'.
HVAD MENER DU? DELTAG I DEBATTEN NEDENFOR




EU-formandsskab
Skrevet af Stefan W. Olsen, Onsdag den 4. juli 2012, 15:26
Det ser også ud til, at det er gået manges næser forbi, at Danmark siden januar har haft EU-formandsskabet. Derfor er det landets regeringsleders opgave også at deltage i statsledermøder i Bruxelles - nu har det jo været HTS, der har været EU-formand - og det er jo noget vrøvl, Morten MeSSerschmidt siger, at hun har været til Europas længste jobsamtale - hun leder ikke efter et job i EU, men passer sin opgave som både EU-formand og statsminister.
Er der nogle af jer, der husker 10 år tilbage? Der havde DK også EU-formandsskabet, det var under krigsforbryderen Anders Fogh Rasmussen - hvis han kunne være både EU-formand og statsminister, så kan HTS også! Anders Fupmager stak halen mellem benene og tog til NATO - og HTS skal rette op efter både ham og Lars Ulykke!
Godt jeg stemmer på DF - fordi de er ærlige
Skrevet af Simon, Mandag den 2. juli 2012, 22:05
Stem Dansk Folkeparti, hvis man vil redde Danmark.
De er ikke med i skatteaftalen,
De er imod fedt/sukker skatter
De er imod EU-diktaturet.
De er imod den alt for store tilstrømning af indvandrere til Danmark.
Og de vil ikke give kriminelle indvandrere dansk statsborgerskab f.eks voldtægtsforbrydere og mordere.
De er simpelthen Danmarks bedste parti.
DF ærlige??
Skrevet af Stefan W. Olsen, Tirsdag den 3. juli 2012, 13:21
Stem ikke DF, hvis man vil redde Danmark.
De er løgnagtige, selv om de tør sige deres mening.
De er imod fællesskab.
De er imod gensidig respekt.
De er ansvarsløse.
De mener, at de, der ikke mener det samme som dem, ikke er danskere.
De er simpelt hen Danmarks mest fascistiske og fremmedfjendske parti og har udemokratiske holdninger. Derudover kender de ikke til fællesskab og gensidig respekt.
HAD AVLER HAD, PIA K.!
Man bør bare huske
Skrevet af Stefan W. Olsen, Mandag den 2. juli 2012, 07:58
At mange fremtrædende V- og K-folk har flere lig i lasten, end S- og SF-folk nogensinde får.
Der var en politiker, der gik af som skatteminister grundet kreativ bogføring - 9 år efter det bliver han statsminister - for bare at nævne ét eksempel.
Antidemokratiske er de partier, der kommer med nedladende holdninger om folk med en anden politisk holdning, hudfarve eller religion (behøver jeg at nævne DF).
Der er ingen partier, der har interesse i at sælge Danmark til EU, for når vi er medlem af EU, er der også nogle regler, der skal følges, og det gælder ikke kun Danmark, men alle 27 EU-lande.
Det burde glæde mangen vælgere, at den nuværende regering, der har svært ved at rydde op efter 10 års forfejlet politik styret af DF, slet ikke har begået løftebrud, men ikke har kunnet gennemføre alle mål og forslag.
Vi kan vælge mellem: Rød sandhed eller blå løgn.
De røde er fulde af løgn!
Skrevet af Preben, Mandag den 2. juli 2012, 21:52
Steffan du er dummere end loven tillader. Thorning-Schmidt har ikke bestilt andet end at lyve hele tiden.
De blå er fulde af løgn
Skrevet af Stefan W. Olsen, Tirsdag den 3. juli 2012, 13:26
Du er dummere end loven tillader. De blå har da løjet for os i hele 10 år! "Alle får skattelettelser", "krisen vil ikke ramme Danmark, så længe vi sidder i regering" er blot nogle af de ting, som de blå havde lovet - men som var direkte løgn.
Nu skal jeg fortælle, hvad HTS har bestilt:
Hun har fjernet alle VKO's ulovligheder, hun har genindført gruppeeksamen, hun har gjort det dyrere at leve usundt, og hun har sat DANSK FORRÆDERPARTI uden for indflydelse!!
Regeringen gik til valg på ca. 265 mål/løfter, hvoraf de 245 allerede er gennemført! Så jo, hun har bestilt andet! Men det fatter I blå/DF'ere jo ikke. Hun kan mere, end Løkke, Hjort-Frederiksen og Inger Støj(sender)berg nogensinde vil kunne komme til!
Du er desværre ikke klogere
Skrevet af Michael, Onsdag den 4. juli 2012, 10:24
Stefan, jeg kan regne ud at du ikke er særlig gammel, men der er heldigvis, for dig, ingen lov som forbyder folk at være naive. Hvilke ulovligheder du henviser til ved jeg ikke, men det gør du nok heller ikke selv. Siden S-SF-R kom til magten er der ikke gennemført særlig mange lovændringer og næsten alle deres valgløfter er brudt. V-K har jo ingen indflydelse på verdens krise, men de røde tror jo stadig at lille Danmark kan redde verden både på u-landshjælp, miljø og som du nu skriver også økonomi - sådan er det desværre ikke i den virkelig verden.
Jeg er 34½
Skrevet af Stefan W. Olsen, Onsdag den 4. juli 2012, 12:36
Her ser du min alder. Men du har ret, ingen lov forbyder folk at være naive.
Jeg henviser til følgende ulovligheder: Genindførelse af grænsekontrol, flere overtrædelser af grundloven, bl.a. Irakkrigen, Thor Pedersens "boligpligt", "Lurer-Anders" - og flere kan nævnes.
Der er gennemført mange lovændringer, siden S-SF-R kom til, bl.a. knivloven, der nu kun giver fængsel, hvis man ikke bruger kniv til hobby. Den nuværende regering gik til valg på ca. 265 løfter/mål, og jf. Danmarks Statistik samt øvrige forskere, er de 245 løfter/mål allerede gennemført, så det er direkte løgn, at næsten alle deres løfter er brudt - du skulle have skrevet "og næsten alle deres løfter/mål er GENNEMFØRT!
Hvis du nu tænker tilbage - hvis du overhovedet kan tænke - til Helle Thorning-Schmidts nytårstale, så havde du hørt følgende sætning: "År 2012 bliver ikke året, hvor vi får løst alle problemer". Hun ved UDMÆRKET godt, at regeringen ikke kan løse alle verdens problemer - var det ikke Thor Pedersen, der mente at vi snart kunne købe eller eje hele verden? Jo, det var det vist!
VK har ikke indflydelse på verdens krise, det er helt rigtigt, men de har sgu indflydelse på, om krisen rammer Danmark - og det var jo det, de lovede højt og helligt, at den ikke ville - men det gjorde den i sidste kvartal af 2008 - og hvem var statsminister der? Anders Fogh (Fup) Rasmussen!!
Så jo, jeg og vi andre, der stemmer fornuftigt (rødt) er blevet klogere - men det er VK og DF ikke!
Velfærd.
Skrevet af Kristian Juul, Søndag den 1. juli 2012, 22:51
Ja, hvad gør danskerne dog ikke for at få deres store behov for endnu mere velfærd opfyldt: Stemmer på kommunistpartiet Enhedslisten.
I er ikke rigtig kloge, og aner ikke hvad konsekvenserne kan blive, hvis Enhedslisten på et tidspunkt får rigtig meget magt.
Økonomisk krise??? --- Det er ren RETORIK, fup og svindel.!!!
Skrevet af Hansen, Søndag den 1. juli 2012, 20:58
Regeringen kører landet i sænk hører vi konstant, JA NATURLIGIS GØR DE DET, det er hele formålet med refompolitik, og det er det eneste de asociale bumser i folketingen kan blive enige om, de følger ordrene fra Bilderbergerbanden fra EU, deres mål har hele tiden været at skabe total kaos i Danmark, for at tvinge Danmark i knæ og få os til at stemme ja til Euroen, og de forbryderiske danske politikere har ingen skruper med at følge ordre!
Kapitalisterne og deres villige og sleske håndlangere eksperterne er bange, deres luksusliv er i ekstrem fare, typer som Marlene Wind, Olaf Christensen, Anders Langballe og mange andre i medierne, dem som “eliten” betegner som nyttige idioter, for uden den slags leflende håndangere og halvhjerner, kunne hele den internationale forbrydelse slet ikke gennemføres!
Der er ikke og har aldrig været en økonomisk krise, det er ren fup og svindel alt sammen, det hele har været planlagt og orkestreret af den forbryderiske og udemokratiske Bilderbergerbande, hvor Helle Thorning og mange andre asociale topfolk i folketinget, systemet, organisationerne og erhvervslivet har topposter i denne bande, og medierne og deres journalister er betalte lakajer til, konstant at bombardere befolkningen med den “Göbbelske” propaganda, det var hele formålet med DR-update og TV2-news, 24 timers konstant bombardement af Bilderbergerpropaganda!
http://da.wikipedia.org/wiki/Bilderberggruppen
Krisen har været et påskud til at skabe panik, fordi mange helt alm. mennesker især i Danmark, havde samlet sig anseelige formuer i pension og aktiebeholdninger, deres huse havde gjort mange mennesker ret velhavende, lige som arbejderne ikke mere var slaver, de havde tilkæmpet sig et værdigt liv og velfærd, det er sket en gang før i vor tid, i slutningen af tyverne og først i trediverne!
Den gang blev der skabt lige så meget kaos, som det vi ser nu, mennesker bliver ruineret og måtte gå fra hus og hjem, tilbyde sig selv som slaver for småpenge, og underligt nok er det nøjagtig de samme banditter (bangsters), som står bag hele det økonomiske ragnarok, som er blevet skabt nu!
http://euro-med.dk/?p=1278
Befolkningen mister værdien af deres pensioner, deres indestående i bankerne, aktierne rasler ned, så den forbryderiske Bilderbergerbande under ledelse af Rockefeller, Rothschield, J.P. Morgan, Rompuy og alle de andre hensynsløse banksters i dette organiserede røveri, kan overtage jeres huse, jord, værdier og formuer ved at ruinere jer, købe alle jeres aktier for småpenge, når de er blevet værdiløse, så de snart ejer industrien og alle virksomhederne, så slaverne i nær fremtid igen vil knokle som gale og være taknemmelige, bare for at få lov at overleve, af krummerne fra de riges bord!
Underligt befolkningen konstant hopper på alle deres fabrikerede løgne, samtidig som de “såkaldte ledere” forbrydernes håndlangere, prædiker om krise og nødvendigheden af solidaritet og mådehold fra “slaverne”, så forgylder de sig selv og lederne i virksomhederne bevilliger hinanden tårnhøje lønninger, og er ved at grine deres røv i laser, over hvor nemt det er at narre den naive menneskehed!
Hitler viste vejen, Eric Arthur Blair (25 Juni 1903 - 21 Januar 1950) skrev manuskriptet under pseudonymet Georges Orwell , Göbbels afprøvede det og beviste hvor nemt det var!
Bush, Blair, Fogh og alle deres villige lakajer satte det i sene, og med mindre befolkningerne vågner op, så vil de konsekvenser Hitlers udsatte den naive menneskeheden for under generalprøven (2nd. Verdenskrig), være barnemad i forhold til det helvede, som de kyniske og barbariske djævle forbereder for menneskeheden i vor tid!
http://euro-med.dk/?p=11825
At skabe massearbejdsløshed har været en del af planen, så slaverne underbyder hinanden eller direkte er villige til at gå ned i løn, for at bevare blot en lille del af deres forsørgelsesgrundlag, arbejdsgiverne lavede det samme trick med det naive fjols Anker Jørgensen, dengang var der kun en arbejdskraftreserve på 4,1%, så lønnedgang var svært at gennemføre, for der var ikke mange henvendelser, når virksomheds ejerne søgte folk, så fik de lokket fjolset Anker til at importere arbejdskraft fra Tyrkiet, så skaren af slaver blev øget til 13,3% i arbejdskraftreserve, og så skal jeg love for der kom gang i løndumpning, og arbejdsgiverne var ved at grinede deres røv i laser, fagbosserne fik klap på ryggen for deres samarbejdsvilje, virksomhedernes ledere fik lidt ekstra mammon, for at tage godt imod de nye villige løntrykkere!
Hvilke partier er antidemokratiske?
Skrevet af Bobby, Lørdag den 30. juni 2012, 11:23
Jeg tror at danskerne skal se på, hvilke partier, der er antidemokratiske i vores folketing... det er nemlig de partier, der vil nedlægge den danske stat som en selvstændig nation for at give magten til EU, hvor toppen netop IKKE er folkevalgt. Jeg tror ikke der er mange der kender navnet på vores EU-præsident (Herman Van Rompuy) - den mand er ikke valgt af folket i EU.
EU er et topstyret foretagende, hvor parlamentet intet har at sige. De er kun til pynt, så de reelle magthavere kan sige, at det er demokratisk.
Ægte demokrati må vel siges at være nærdemokrati, hvor vi kender dem, vi stemmer på og hvor vi kan blive hørt.
Ikke helt rigtigt
Skrevet af Stefan W. Olsen, Torsdag den 5. juli 2012, 10:53
Så er der jo ingen partier, der er antidemokratiske, for ingen ønsker at nedlægge den danske stat.
Der er valg til EU-Parlamentet hvert 5. år (i år, der ender på 4 og 9), så jo, toppen i EU er folkevalgt, og EU-præsidenten er valgt af EU-parlamentarikerne, igen på demokratisk vis. Parlamentsmedlemmerne vedtager eller forkaster forslag på DEMOKRATISK vis, så de har noget at sige!
Herman van Rompuy er præsident for Parlamentet, ikke for EU som "nation".
Vi vælger nogle folk til at sidde i EU-parlamentet - og mange navnene kender vi ikke, men så kan man jo stemme på et af de navne, man kender.
Demokrati/nærdemokrati betyder faktisk folkestyre, og at flertallet bestemmer. Sådan er det blandt vælgere, folketingspolitikere og EU-Parlamentet.
demokrati ????????????
Skrevet af Charlotte, Lørdag den 30. juni 2012, 10:34
Vi har da demokrati - vi kan nemlig vælge at stemme på:
RØD løgn eller
BLÅ løgn
Ja
Skrevet af Marie, Lørdag den 30. juni 2012, 08:24
Ja, Birte Rønn Hornbeck er den sidste der bør udtale sig om, hvem der er værdig til at være i parlament. Værre politiker end hende skal man lede længe efter.
Ja
Skrevet af Marie, Lørdag den 30. juni 2012, 08:23
Ja, Birte Rønn Hornbeck er den sidste der bør udtale sig om, hvem der er værdig til at være i parlament. Værre politiker end hende skal man lede længe efter.
Nej
Skrevet af a, Lørdag den 30. juni 2012, 08:19
Birte er ikke selv værdig til sidde i Tinget hun har mange lig i lasten. Hun er ræd for, at folket netop har fået ny bevidsthed for, hvordan samfundet er skuet sammen.
Det er godt nyt, at Ø vokser sig store, opgør med den snyltende og døende kapitalisme, eller hvis man »blot« ønsker en ny politik til gavn for almindelige mennesker.
Demokrati er et opreklameret falsum --- Det eksisterer ikke.!!!
Skrevet af Hansen, Lørdag den 30. juni 2012, 00:32
Når man sidder og læser alle de forskellige kommentarer, skulle man tro at hovedparten af jer, lever på en helt anden planet et eller andet sted ude i rummet!
I Danmark har vi ikke demokrati, og det har vi aldrig nogensinde haft, vi har det man kan betegne som topstyrede partidiktaturer, og det ser vi især demonstreret helt frit i vor tid, hvor toppolitikere i alle partierne opfører sig som små selvbestaltede diktatorer, og hvor medierne er blevet diggende lammehaler og reagerer med larmende tavshed:
1. Hvis der var demokratisk opstilling i partierne, så ville der være sideordnet opstilling, og så ville hver enkelt folkevalgt politikere, være tvunget til at følge Grundlovens bestemmelser, og ikke være dikteret af hverken EU eller selvbestaltede partidiktatorer!
Sådan er systemerne i partierne ikke, tværtimod er opstillingen i partierne på listeform, så det er toppen i partiorganisationerne og ikke vælgerne, som afgør hvem der skal i folketinget, ikke nok med det er det partiets top, der for det meste flytter dem de helt specielt ønsker valgt, opstillet i de mest sikre opstillingskredse!
Så i realiteten har et valge intet med demokrati at gøre, det er styret og kontrolleret af partitoppen og deres håndlangere rundt omkring i landet, og vælgerforeningerne tør ikke går imod den diktatoriske partitop, for det ville få følger for deres fremtidige politiske karriere!
Hold nu kæft, gamling
Skrevet af Gitte , Fredag den 29. juni 2012, 19:10
Birthe Rønn Hornbæk hører sq heller ikke selv hjemme i folketinget, så hvad med, at vi starter med at smide hende ud? Hendes tid er vist ovre - mon man kan få rabat på kisten, hvis den bestilles allerede nu? Hmm...
Nåh jo, og desperate situationer kræver desperate løsninger - jeg er desperat, jeg står i en desperat situation, jeg stemte socialdemokratiet og fik dem på magten, men desværre vælger de at lege Venstre i øjeblikket - så altså må jeg gå HELT til Enhedslisten, for at få den politik, som jeg ønskede! De forandringer, som skulle være min løsning, nu hvor Socialdemokratiet er så inkompetente, at de ikke kan overholde deres egen politik...
Rønn sidder fast
Skrevet af Poul Jensen, Fredag den 29. juni 2012, 16:54
Nu kan mange jo huske hele Rønns politiske karriere, og hvis det er demokrati at have rekorden i at være banket på plads af partiet, kan man stille spørgsmål om hvor meget Rønn ved om grundloven. Det gik bedst mens Rønn nægtede at sige noget - bliv ved med det.
ok
Skrevet af emil, Fredag den 29. juni 2012, 14:21
http://www.erepublik.com/en/referrer/manudivi
gratis browser spil, som er en næsten tro kopi af virkeligheden. Arbejde, krig, politik, handel mm. daglig brug 5 min og op efter.
Hvis du kan lide strategi spil, er dette lige noget for dig
virtuelle danmark behøver din hjælp
UDSKIFT HELE BUNDTET NU !
Skrevet af OLE, Fredag den 29. juni 2012, 13:09
Føj for Puttgarden - det her er for meget - nu må vi danske vælgere tage os sammen og vise ALLE de uduelige politikere på borgen, hvor skabet skal stå
:
1 : De politiske familiesammenføringer skal forbydes - a la" The Hækkerups" - slut.
2 : Ministerpensionen og andre relaterede politiske pensioner, betaler man selv til - Det gør vi andre "almindelige dødelige" danskere
3 : Et valgt folketingsmedlem må maksimum sidde i 8 år. - Så er det atter ud i det virkelige liv.
4 : Før man kan vælges til folketinget - skal man have mindst 10 års dokumenteret erhvervserfaring -
UDSKIFT HELE BUNDTET - VI HAR FÅET NOX - VALG NU
Og?
Skrevet af Stefan W. Olsen, Onsdag den 4. juli 2012, 13:12
Hvad så med "The Ellemann's" og "The Helveg-Petersen's" - skal de også forbydes?
Pkt. 3 har Enhedslisten jo allerede - men når de er ude, må de gerne stille op til endnu et valg.
Selvfølgelig skal vi vise, hvad vi ønsker, men vi har trods alt kun det folketing, vi selv har valg - så hvis man er utilfreds, kan man da bare lade være med at stemme!
Hvad i himlens navn sker der dog for jer danskere...???
Skrevet af Hansen, Fredag den 29. juni 2012, 13:03
Brug dog den indvendige side af hovedet, “TÆNK JER OM”!
Politikerne er da bedøvende ligeglade med jer, de ruinerer Danmark og danskerne efter behag, om danmark har et underskud på 100 milliarder rager dem "fittens knast", de belåner bare igen Danmark til langt op over skagens Green!
Vi skal ud af den europæiske røverorganisation, lige som den engelske befolkning nu også kræver det, EU og de rabiate, udemokratiske og teknokratiske tyveknægte i EU, er ikke løsningen på noget som helst, “de er selve det politiske, økonomiske og demokratisk europæiske problem”, hele Europas nedtur startede i 1972, lige så snart EF afstemningen var gennemført, og en totalt voldtaget dansk befolkning havde stemt “ja” til dette Hitlerske projekt!
At Danmark og flere andre lande har et økonomisk underskud er ren manipulation, fake meningsmålinger, RETORIK FUP OG SVINDEL, det er så let som at klø sig selv, der hvor ryggen bliver fræk, at skaffe 4 milliarder!
Margrethe Vestager skal bare jages ned til Bruxelles og kræve de 40 milliarder tilbage, som hun har foræret væk af de skatteplagede danske skatteborgeres penge helt uden et folkeligt mandat, til de ødsle og gældsplagede lande i Sydeuropa “Grækenland, Spanien, Italien m.fl.”
http://politiken.dk/udland/ECE1474308/danmark-skyder-40-milliarder-krone...
Det er utroligt at danske politikere S i særdeleshed, vil plyndre de dårligst stillede danskere med en så asocial politik, og så skal man se at få sparket den udemokratiske og asociale skatteminister Thor Möger ud af folketinget, den bums har ikke noget folkeligt mandat overhovedet, ja han har endog ikke opnået valg, og er dermed ikke medlem af folketinget, SF’s vælgere har én gang kasseret ham, så hvornår begynder Villy og SF’s folketingsgruppe, at følge deres parlamentariske grundlags ønsker?
Desuden kan en udmelding af forbryderorganisationen EU, spare det danske samfund for 18 Milliarder årligt!
http://www.business.dk/oekonomi/danmarks-bidrag-til-eu-vokser-lystigt
En løsrivelse fra Euroen kan desuden gøre Danmark til et nyt Schweiz, et tilflugtssted for hele den Europæiske økonomiske elite, hvor svært kan det være?????
Usynligt kabinet
Skrevet af F. Olsen, Fredag den 29. juni 2012, 12:48
Det at Ø's folketingsmedlemmer ikke kan tage en selvstændig beslutning på tinge, men hele tiden skal udenfor Christiansborg for at få konfirmeret deres resultater af et, for vælgerne, usynligt kabinet der ikke er folkevalgt, er ret beskæmmende.
Da det ikke er dem som vælgerne har stemt på der har magten i partiet kan man ikke have tiltro til liste Ø da deres politik jo foregår skjult udenfor Borgen.
Løgnhals !
Skrevet af Johnny Fiil , Fredag den 29. juni 2012, 12:25
Hun er sq da ikke andet end en gammel løgnagtig K..... som ikke ved hvad hun snakker om, og det har hun jo aldrig gjort.
ok
Skrevet af emil, Fredag den 29. juni 2012, 12:15
http://www.erepublik.com/en/referrer/manudivi
gratis browser spil, som er en næsten tro kopi af virkeligheden. Arbejde, krig, politik, handel mm. daglig brug 5 min og op efter.
Hvis du kan lide strategi spil, er dette lige noget for dig
virtuelle danmark behøver din hjælp
Vil Venstre virkelig være det bekendt?
Skrevet af B. Nielsen, Fredag den 29. juni 2012, 12:03
Partiet Venstre kan simpelthen ikke være bekendt at sende deres gamle senile moster i pressen med sådan en dødsejler. Kan det virkelig være rigtig at de i Venstre ikke kender til Grundloven?
Danmark
Skrevet af Renè, Fredag den 29. juni 2012, 11:38
Anarki nuuuuuuuuuuuu----- Rød front---------- alle rebeller på barrikaderne, vi står i lårt til halsen.
enhedslisten
Skrevet af eigil, Fredag den 29. juni 2012, 10:53
enhedslisten er at betragte som udemokratiske og udskud.
Birthe Rønn er bange...
Skrevet af Tommy Clausen, Fredag den 29. juni 2012, 10:33
Rønn er bange, derfor sprider hon lort....Enhedslisten er det eneste troværdige parti på borgen!!
Rønn er en gamel led kælling, som er diktatorisk og osocial....