MAJ INVEST EREMITAGELØBET løbes 4. oktober. Det er 47. gang, Dyrehaven slår portene op for løbet, der startede den globale motionslavine.
MAJ INVEST EREMITAGELØBET løbes 4. oktober. Det er 47. gang, Dyrehaven slår portene op for løbet, der startede den globale motionslavine. Foto: Nils Meilvang

Berlingske Media og Investeringsforeningen Maj Invest har indgået et spændende kreativt sponsorsamarbejde over de næste to år omkring motionsflagskibene Eremitageløbet og Friløbet.

Løbet, der startede den globale motionslavine og blev et forbillede, BTs Eremitageløb, afvikles søndag 4. oktober for 47. gang i Dyrehaven, mens Friløbet i Dronningens København løbes søndag 20. september.

MAJ INVEST EREMITAGELØBET har siden det første startskud i nationalskoven i 1969 haft deltagelse af 625.626 løbere i alderen 4-96 år.

"Berlingske Media er glade for det nye partnerskab med Investeringsforeningen Maj Invest. Vi har i Maj Invest fundet en partner, som afspejler nogle af de værdier, som Berlingske Media selv mener er nødvendige for at få succes i et konkurrencefyldt marked," siger Carsten Blom Hansen, direktør for Consumer Sales hos Berlingske Media.

"Vi vil i samarbejde med Maj Invest kunne udvikle vores motions- og sundhedsaktiviteter og forhåbentlig give vores brugere nye, unikke oplevelser i forbindelse med vores samarbejde."

For Investeringsforeningen Maj Invest er sponsoraftalen et godt match. Som bestyrelsesformand Mads Krage siger:

"Eremitageløbet er en solid del af grundstammen inden for motionsløb i Danmark. Løbet har et langsigtet og kvalitetssikret fundament, som gør, at vi kan genkende os selv. Inden for investering er tålmodighed og fokus vejen til gode resultater. Det samme gælder inden for løb."

 

 

 

SMS

Tophistorier

Hitter på Facebook