Twitter hylder ASOS for at vise tøjet frem på naturlige modeller.

Appelsinhud, deller og småfejl på huden.

Sådan ser de fleste mennesker ud, men sjældent på billeder fra modehuse og forhandlere, når de skal vise deres tøj frem på modeller.

Men nu hyldes den enorme online tøjforhandler ASOS for en række PR-billeder, der ikke er blege for at vise modellernes 'fejl' frem, skriver Daily Mail.

Der er ikke blevet photoshoppet eller retoucheret, som vi er vant til at se, og det er noget, folk kan bruge.

'Så imponeret over ASOS for ikke at retouchere modellens strækmærker væk. Hun ser fantastisk ud, skriver således englænderen Amy Rowlands i et tweet, der er blevet delt over 18.000 gange og liket over 72.000 gange.

Hun og mange andre glæder sig over det, de kalder et skridt på vejen til, at den normale krop bliver brugt som skønhedsideal.

Og så er det ovenikøbet i reklamer for badetøj, at ASOS har valgt det naturlige look.

ASOS er en engelsk tøjforhandler, som især henvender sig til unge kvinder. De nyder stor succes i Europa, hvor også mange danskere har taget hjemmesiden til sig, ikke mindst fordi, at der er gratis levering.