Den danske sko-kæde Bianco har hyret designeren David Andersen. Highstreet-modens højborg, H&M, har allieret sig med en vifte af verdens bedste designere og modehuse (Karl Lagerfeld, Lanvin, Stella McCartney, Sonia Rykiel m.fl) igennem årene. Så det er intet under, at den amerikanske stormagasin-kæde Kohl's forsøger sig med samme populistiske procedure i kampen om forbrugernes gunst.

I starten af november lancerer Kohl's DesigNation således en budget-venlig kollektion, som er skabt af den populære cubansk-amerikanske designer Narciso Rodriguez. Designeren, der klæder et hav af Hollywood-stjerner på, lancerede sin Kohl's kollektion i New York i mandags. Og til lanceringen havde Rodriguez naturligvis inviteret en række af sine celebre 'veninder', bl.a skuespillerinden og kollegaen (fra designer-duoen Yang & Holmes) Katie Holmes.

Ifølge modesitet Refinery29 var Katie Holmes sågar trukket i en Rodriguez for Kohl's kjole i solidaritet med designerens debut ud i stangtøj. En tætsiddende 'lbd' (little, black dress) med v-udskæring til kun $70 (ifølge dagens kurs ca 401,46 kr):

KLIK FOR STORT FOTO
KLIK FOR STORT FOTO Foto: Jemal Countess
Vis mere


Narciso Rodriguez kollektion for Kohl's sættes til salg d. 7. november på www.kohls.com. Desværre er den limited edition kollektion forbeholdt amerikanerne (heriblandt kædens over 9 millioner venner på Facebook!).