Det er ikke længere nok, at der står Bordeaux på flasken, når man skal sælge vin til forbrugerne i konkurrence med verdens mange andre vinområder.

____simple_html_dom__voku__html_wrapper____>____simple_html_dom__voku__html_wrapper____>Det har producenterne i det verdenskendte vindistrikt efterhånden fundet ud af. Det er ikke de store, berømte slotte på Medoc-halvøen, som har problemer. De kan sælge langt mere, end de kan producere – ikke mindst til nyrige russere og kinesere. Nej, det er ejerne af de mindre kendte Bordeaux-vinslotte, som har måttet konstatere, at interessen for deres vine har været vigende.



Vinene har i en årrække været både for dårlige og for dyre. Producenterne har derfor været tvunget til at forbedre vinen og er nu tilbage på sporet. Det sker samtidig med, at en ny generation af dygtige og innovative vinmagere er kommet til. Bordeaux-vinene er derfor blevet både bedre og billigere.

Modtag det ugentlige nyhedsbrev fra BT PLUS her


Det har producenterne i det verdenskendte vindistrikt efterhånden fundet ud af. Det er ikke de store, berømte slotte på Medoc-halvøen, som har problemer. De kan sælge langt mere, end de kan producere – ikke mindst til nyrige russere og kinesere. Nej, det er ejerne af de mindre kendte Bordeaux-vinslotte, som har måttet konstatere, at interessen for deres vine har været vigende.



Vinene har i en årrække været både for dårlige og for dyre. Producenterne har derfor været tvunget til at forbedre vinen og er nu tilbage på sporet. Det sker samtidig med, at en ny generation af dygtige og innovative vinmagere er kommet til. Bordeaux-vinene er derfor blevet både bedre og billigere.



Modtag det ugentlige nyhedsbrev fra BT PLUS her