Dybrøde læber og rubinfarvede polerede negle er en del af det brand, Gucci markedsfører i deres første kosmetikkampagne nogensinde, ’Stolen Moments’.

Stjernen i den nye kampagne er Charlotte Casiraghi af Monaco. Hun er blevet håndplukket til opgaven af designeren Frida Giannini, og hun arbejder også sammen med fotograferne Merl Alas og Marcus Piggott, plus filmskaberne Fabian Baron og Darius Khondji.

Se den nye Gucci-video med Charlotte Casiraghi på royalista.com

Tidligere denne måned var Charlotte Casiraghi gæst ved Guccis show under modeugen i Milano, og hun fejrede samtidig, at hun er det nye ansigt for Guccis nye makeup-linje.

Charlotte Casiraghi viser mave under Paris Fashion Week. Læs mere på royalista.com

Den nye makeup-serie blev lanceret tidligere på måneden og indeholder produkter som Gucci Eye, Gucci Face, Gucci Lip, Gucci Nail — samt luksusbørster og hudprodukter.

Charlotte Casiraghi ser fantastisk ud i Gucci. Se mere på royalista.com

Det smukke 27-årige barnebarn af Grace Kelly har efterhånden arbejdet for Gucci i flere år. Hun var også med i kampagnen’Forever Now, Flora’ sidste år, og også arbejdet tæt sammen med designeren Frida Giannini. Samme designer har også skabt en eksklusiv kollektion af rideudstyr til Charlotte Casiraghi, som hun kunne bære til springkonkurrencerne ved Global Champions Tour Show.


Charlotte Casiraghi er også Guccis officielle rytter-ambassadør.