Drew Barrymore lancerer make-up til supermarked

Skuespilleren Drew Barrymore har ingen fine fornemmelser, og har derfor valgt at lancere en make-up-linje i samarbejde med den amerikanske lavpriskæde Walmart.

Nu kan du få et lille stykke af den 37-årige skuespiller Drew Barrymore i det amerikanske lavpris-supermarked Walmart. Hun har nemlig valgt at lancere sin egen make-up linje kaldet Flower på budget i denne kæde.

Drew Barrymore er en af de stjerner, som har prøvet page-frisuren af. Se de mange fine page-frisurer i galleriet på viunge.dk

Men det er nu ikke, fordi der er sparet på andet i linjen end reklame-kroner, for skuespilleren har meldt ud, at det har været en prioritet for hende at fokusere på formel og indpakning. Samtidig mener hun, at make-up-linjer med et bredt publikum ikke nødvendigvis er lig med en ringere kvalitet, ifølge girlstalkinsmack.com.

Inspireret af gamle produkter
Men også Drew Barrymores private passion for make-up har hjulpet mærket på vej, for skuespilleren har brugt masser af make-up i sin filmkarriere og i jobbet som model for kosmetikmærket CoverGirl. Drew Barrymore har endda beholdt sin foretrukne make-up med flere år på bagen til inspiration for nyskabelsen.

Målet har været at skabe et produkt, der lå tæt op af disse yndlings-produkter, hvilket er alt lige fra udgåede produkter til kombinationer af et eller flere produkter. Drew Barrymores motto for linjen har været: ’Du er allerede smuk – nu skal vi lege’, fordi hun ønsker at kvinder skal føle sig både magtfulde og legesyge, når de påfører make-up i stedet for at følge de strenge skønhedsregler eller forsøge at ligne supermodeller.

I forbindelse med fødslen af datteren Olive valgte Drew Barrymore at få en helt ny hårfarve. Se hvilken på elle.dk

Make-up-linjen består af primer, concealer, foundation, pudder, kindrødt, øjenskygge, mascara, læbestift, lipgloss og neglelak, og intet af det er til en pris over 85 kroner.