Drew Barrymore har testet egne produkter

Skuespilleren Drew Barrymore prøvede alle produkter i sin nye linje af make-up, mens hun var gravid med sin datter, fordi hun ville være så involveret som muligt i udviklingen af produkterne.

Det har vakt opsigt, at den 37-årige skuespiller Drew Barrymore har valgt at lancere sin første linje af make-up til det amerikanske supermarked Walmart. Linjen, der bærer navnet Flower, består af en række budgetprodukter, som Drew Barrymore står hundrede procent inde for. Hun har nemlig selv testet dem, mens hun var gravid med datteren Olive, der i dag er fire måneder gammel.

Drew Barrymore er særdeles glad for sin hund Douglas. Se stjernerne med deres firbenede venner i galleriet på seoghoer.dk

- Mit hold og jeg testede pigment på vores arme – selv da jeg var gravid og svedte om sommeren. Min familie har også været meget involveret. Wills mor, Coco, har prøvet alle produkterne og har givet sin mening. Jeg tog til laboratoriet for at kæmpe for de bedste formler, siger hun ifølge contactmusic.com.

Kvinder fortjener det bedste
Skuespilleren mener faktisk, at Flower-linjen har udviklet sig til at være et oplagt valg for travle mødre, som hun selv.

- Jeg ønsker, at kvinder skal have noget ekstraordinært. De fortjener det. Og med vores linje er kvinder i stand til at gøre alt. I mit tilfælde er jeg mor, jeg har et job, og jeg løber fra Herodes til Pilatus. Så jeg har brug for nogle få ting i mit arsenal, som hjælper mig til at have det allerbedst med mig selv. Concealer og lidt kindrødt hjælper mig med at føle mig ung, tro mig! På samme tid tilbyder vi værktøj til kvinder, som ønsker farve – eksempelvis på læberne, siger hun.

Vores danske Ibi Støving er en stor fan af Drew Barrymores naturlig skønhed. Læs mere på kigind.com

Make-up-linjen består af primer, concealer, foundation, pudder, kindrødt, øjenskygge, mascara, læbestift, lipgloss og neglelak, og intet af det er til en pris over 85 kroner.