Beyonce er ny frontfigur for Pepsi

Sangerinden Beyoncé har indgået en aftale med Pepsi om at være frontfigur i deres næste reklamekampagne.

Det er ikke, fordi 31-årige Beyoncé står og mangler pengene, men megastjernen har alligevel landet en aftale til en værdi af 50 millioner dollars med læskedriksfabrikanten Pepsi. Ifølge forlydender, så har stjernen indgået aftale om at være ansigt på en ny kampagne, der er målrettet TV, radio, magasiner og reklametavler.

Samtidig vil hendes ansigt optræde på et begrænset antal Pepsi dåser. Beyoncé har selv været med til at designe printet på Pepsi-dåserne, der vil være i handlen til marts næste år.

- Pepsi omfavner kreativitet og forstår, at kunstnere udvikler sig. Som forretningskvinde, så giver dette mig lov til at arbejde med et livsstilsbrand uden at gå på kompromis, og uden at ofre min kreativitet, siger hun i en pressemeddelelse.

Det var en stor lykke for Beyoncé, da hun i januar blev mor til sit første barn, datteren Blue Ivy. Læs mere om familieforøgelsen på kigind.com

Beyoncé er i forvejen anslået til at være god for omkring 350 millioner dollars, og i fællesskab med sin lige så berømte mand rapperen Jay-Z, der er god for omkring 800 millioner, så har parret nu en fin sjat penge at brødføde deres 11 måneder gamle datter Blue Ivy for.

Det var en stor glæde for Beyoncé at erfare, at hun skulle være mor til en lille pige. Læs, hvordan hun fejrede nyheden på viunge.dk