Så var der skiftedag hos Haas.
Onsdag overtog Romain Grosjean sædet i VF-17-raceren fra Kevin Magnussen og testede videre på Circuit de Catalunya-banen i Barcelona. Det lykkedes ham at slå Kevin Magnussens bedste tid fra tirsdag, selvom det var marginalt.
Herunder kan du se BTs opdateringer fra testen::
Omgangstider
Her får du oversigten over tiderne sat på Catalunya-banen i Barcelona
Dag 2:
Kimi Raikkonen, Ferrari 1:20.960*
Lewis Hamilton, Mercedes 1:20.983**
Max Verstappen, Red Bull 1:22.200*
Kevin Magnussen, Haas 1:22.204**
Esteban Ocon, Force India 1:22.509**
Daniil Kvyat, Toro Rosso 1:22.956*
Valtteri Bottas, Mercedes 1:22.986*
Jolyon Palmer, Renault 1:24.139*
Antonio Giovinazzi, Sauber 1:24.671*
Stoffel Vandoorne, McLaren 1:25.600*
Lance Stroll, Williams 1:26.040***
Dag 1:
Lewis Hamilton, Mercedes 1:21.765 *
Sebastian Vettel, Ferrari 1:21.878***
Felipe Massa, Williams 1:22.076 *
Kevin Magnussen , Haas 1:22.894 *
Daniel Ricciardo, Red Bull 1:22.926 *
Valtteri Bottas, Mercedes 1:23.169 *
Sergio Perez, Force India 1:23.709 *
Carlos Sainz, Toro Rosso 1:24.494***
Nico Hulkenberg, Renault 1:24.784***
Fernando Alonso, McLaren 1:24.852 *
Marcus Ericsson, Sauber 1:26.841***
*Omgangstider med soft-dæk **Omgangstider med super soft-dæk ***Omgangstider med medium-dæk
Alt om Kevin Magnussens nye Haas-racer
DIFFUSOR: Diffusoren, der via luftstrømmene under bilen skaber et undertryk, og som 'suger bilen til banen, er større og mere effektiv end sidste år.
BAGVINGEN: Placeret 150 mm lavere end sidste år. Det betyder, den er mindre effektiv, for den påvirkes nu i højere grad af turbulens fra hjul og motorcover.
KAMERA: Haas-raceren er udstyret med onboard-kameraer - både over kørerens hoved og på siden af motorcoveret.
EKSTRA-VINGE: Haas-raceren har to mini-vinger på siden af cockpittet. De skal skabe ekstra downforce - altså presse hjulene bedre ned i asfalten, så vejgrebet forøges.
HAJFINNE: For at gøre luftstrømmene til den lavere bagvinge så effektive og 'rene' som muligt, er de fleste 2017-modeller udstyret med en 'hajfinne' bag motorcoveret. Haas satser åbenbart i første omgang på at klare sig uden ' finnen'. En mystisk løsning, der kan antyde, at Haas vil afprøve bilen både med og uden 'hajfinne'.
FORDÆK OG BAGDÆK: Fordækkene er i år 60 mm bredere end sidste år, og bagdækkene 80 mm bredere end sidste år. Det giver mere vejgreb og dermed markant højere fart i svingene. Til gengæld øger de bredere dæk vindmodstanden, så topfarten på langsiderne hæmmes.
BREDDE: Øget med 200 mm. Det giver lavere tyngdepunkt og dermed potentiale for højere fart i svingene.
VÆGT: Bilens minimumsvægt er øget fra 702 kg til 728 kg. Det sker primært på grund af større og tungere dæk.
FRONTVINGE: 150 mm bredere end sidste år for at dække de bredere dæk. Den større vinge giver mere downforce og dermed højere fart i svingene, men øger også vindmodstanden, så topfarten hæmmes på langsiderne.