FC København fortsætter samarbejdet med hovedsponsoren Carlsberg. Bryggeriet og fodboldklubben har forlænget sponsoratet med fem år, så det først udløber i 2021.

FC København spiller torsdag aften deres sidste Europa League-kamp i denne sæson, når Torino kommer på besøg. Desværre har københavnerne allerede udspillet deres rolle i turneringen. På sponsorfronten er der derimod godt nyt. Kort inden opgøret i Telia Parken kunne klubben annoncere, at hovedsponsoren siden 1999, Carlsberg, fortsætter med at lægge penge i FC København.

Ved aftalens udløb vil parterne have haft glæde af hinanden i 22 år, hvilket vil gøre det til det længste hovedsponsorat i Superligaens historie.

- Vi er utroligt glade for samarbejdet med Carlsberg og stolte af et brand og en virksomhed af den størrelse, viser at de tror så meget på os og de kommercielle muligheder i F.C. København. Vi har en lang og flot fælles historie og Carlsbergs logo er efterhånden nærmest en fast del af F.C. Københavns trøje ved siden af klubbens logo. Vi ser meget frem til at skrive nye kapitler i vores fælles historie sammen med Carlsberg, siger administrerende direktør i F.C. København, Anders Hørsholt.

Hos Carlsberg ser man også frem til at fortsætte samarbejdet i fremtiden:

- Fodbold er en del af Carlsbergs DNA og F.C. København har sammen med Liverpool og Euro været en vigtig del af vores fodboldrejse og historie. F.C. København har ligesom Carlsberg ambitiøse mål om at være fodboldens flagskib i Norden, og vi ser frem til at fortsætte og udbygge vores lange samarbejde i de kommende år, siger administrerende direktør i Carlsberg Danmark, Carsten Hänel.