Der er plads til masser af lir på de sociale medier, men måske har Danske Spil alligevel taget den lidt for langt, hvis man skal vurdere på de reaktioner, som de har fået på deres seneste opslag.

Brøndby har netop tabt til FC København i pokalfinalen, og som om det ikke gjorde ondt nok på de mange Brøndby-fans, så kunne de lige få en sidste lussing med hjem i seng i Danske Spils drillerier.

I en humoristisk tone lagde bettingfirmaet et billede op med teksten »Klik her, hvis du holder med Brøndby – Det tætteste I kommer på at røre pokalen,« stod der med selve pokalen fotograferet, som du kan se herunder.

Dette opslag har i skrivende stund fået 420 kommentarer, og de fleste af dem er mildest talt utilfredse med det billede. For det gør ondt at tabe en pokalfinale, og det gør endnu mere ondt at tabe den til de ærkerivaler, som har vundet det hele de seneste to år.

Det reagerede flere Facebook-brugere på. Og mange vil slet ikke bruge deres penge hos Danske Spil længere, skriver de.

Uprofessionelt af et firma der markedsføres som alle danskeres spillefirma. #selvmål #flerebrøndbyfansendfck, skriver Thomas Rotheisen Sølje Kier.

»Skal lige have skiftet fra Danske til noget andet, når jeg Oddser i fremtiden,« skriver Emil Tuborg.

»Minder mig om at jeg skal ha fundet et andet bettingfirma,« skriver Ronnie Larsson.

»Fuck hvor er det klamt at et officielt firma bekender kulør på den måde... Mine penge sættes 100% på bet365/bet25,« skriver Casper Sigkjær Christensen.

»Tak slet lige min profiler hos jer,« skriver Kenneth Svendsen.

»Træd på folk der ligger ned. Fed marketingsstrategi,« skriver Jonas Obeid.

Brøndby tabte pokalfinalen efter ellers at have spillet lige op med FC København. Men igen var det altså ikke nok til at slå FCK i Telia Parken, og dermed er pinen trukket lidt ekstra ud for Brøndbys mange fans. Og de har altså ikke alle reageret så godt på Danske Spils forsøg på at være muntre efter pokalfinalen.