Men Bryggen-kvinden er meget bevidst om, hvordan hun skal bruge sin popularitet.

391.732.

Så mange danskere følger i skrivende stund Bryggen-kvinden Linse Kessler på Facebook, hvilket gør hende til et større medie end eksempelvis Jyllands-Posten og Politiken. Og Linse Kessler er meget bevidst om, hvad hun bruger sin konto til – eller måske især hvad hun ikke bruger den til.

- Jeg bruger den meget til at sætte fokus på dyrene, og det er jeg glad for, at jeg kan, siger Linse Kessler, der fortsætter:

- Jeg har få regler. Jeg gider ikke kaste mudder efter andre, og jeg bestræber mig på ikke at sige ja til en masse, for jeg får tilbudt rigtig meget. Jeg kan f.eks. få tre guldringe, hvis jeg vil smide en annonce på, men det vil jeg ikke. Jeg kunne få sko, tøj og alt betalt, men jeg sætter en ære i at købe det selv.

LÆS OGSÅ: Signe Molde afslører: Mit livs værste date

Dog reklamerer hun for eksempelvis sit talkshow, men det sker ofte med dårlig samvittighed.

- Jeg gider ikke være en af de der irriterende typer, der hele tiden reklamerer for parfume, og jeg ved ikke hvad. Det bliver simpelthen for meget. Jeg reklamerede for et glattejern fra GHD, hvor de gav mig et. Det gjorde jeg, fordi de holder længe, og jeg rent faktisk elsker at bruge dem, men så skrev folk også med det samme og beskyldte mig for skjult reklame. Øh nej, det er sgu direkte reklame, fordi jeg faktisk bruger det, griner hun.

LÆS OGSÅ: Pelle Hvenegaard er blevet far: Jeg er så lykkelig

Torsdag aften kunne danskerne følge med i afsnit nummer 100 af ”Familien fra Bryggen”. En serie der har betydet, at Linse har kunnet skabe en karriere på at være sig selv.

- Jeg synes, det er blæret. Og når jeg siger det, kan jeg godt selv se, hvorfor folk tror, jeg er selvglad. Men jeg er et dejligt menneske, eller jeg har i hvert fald formået at blive det. Vi udvikler os hele tiden, siger hun.

Du kan følge "Familien fra Bryggen" hver torsdag klokken 20 på TV3.

Artiklen er oprindeligt bragt hos herognu.dk