Reklameskiltet hænger i næsten alle de lufthavne, jeg har været igennem i år (og det er mange): Et actionbillede af Jenson Button eller Kevin Magnussen og nedenunder teksten 'Don't Crack under Pressure' - knæk ikke under pres.

Det var ikke dét, TAG Heuer lagde op til, da urfirmaet som McLaren-sponsor lancerede kampagnen, men lige nu passer teksten perfekt: McLaren-ledelsen udsætter i disse uger Button og Magnussen for den ultimative stress-test.

Man forhandler stadig med Fernando Alonso, og det går åbenbart hedt for sig. Spanieren håber stadig at få et Mercedes-sæde i 2016 og er derfor angiveligt mest interesseret i en et-årig kontrakt med McLaren.

Så kan han vurdere, om teamet efter to skodbiler i træk er ved at komme på ret kurs, og om Hondas første forsøg med en moderne Formel 1-turbomotor er faldet heldigt ud.Omvendt har McLaren-ledelsen aldrig lagt skjul på, at man sammen med Honda arbejder med både tre-, fire-og fem-års planer.

Hvis ikke McLaren-ledelsen får overtalt Alonso til en flerårig kontrakt, kan det ende med, at spanieren tager et sabbatår for at vende tilbage til Formel 1 i 2016, når Lewis Hamiltons Mercedesaftale udløber.

Det kan så blive Buttons og Magnussens redning - hvis Alonso er ude af billedet, bør de være sikre på at fortsætte i deres nuværende sæder i 2015.

Nu er der så kommet endnu en sløjfe på ' Alonso-pakken': Den spanske mobiloperatør Movistar, der også har en tv-station, som ejer Formel 1-rettighederne for Spanien, vil angiveligt indgå en stor sponsorkontrakt - vi snakker et trecifret millionbeløb - med det team,

Alonso vælger at køre for.Læg dertil, at storbanken Santander også følger Alonso fra team til team, og det er tydeligt, at 'kampen' om McLaren-sæderne ikke er helt lige: På den en side en erfaren, dobbelt verdensmester med sponsoropbakning for måske en halv milliard kroner. På den anden side en dansk nybegynder med en sponsor, der foreløbig fedter rundt på bagsiden af McLaren-bagvingen. Eller en englænder på vej mod sidste salgsdato og uden sponsorer.

Det er naturligvis stressende for Button og Magnussen, at de ikke selv kan bestemme over deres Formel 1-fremtid. Og det er lige præcis nu, deres managere og eventuelle personlige sponsorer skal træde i karakter.

Det er ingen tilfældighed, at Button har sin manager, Richard Goddard, med til de fleste løb. Men det undrer mig, at Magnussens manager, Dorte Riis, i disse uger sjældent viser sig i paddocken. Dorte Riis har for længst slået fast, at 'der ikke forhandles ved løbene'. Når hun siger det, er det sikkert rigtigt, men det er alligevel bemærkelsesværdigt, at Button efter 14 sæsoner i Formel 1 som regel har Goddard ved sin side. Og at Magnussen i sit første år kun sjældent har Riis på plads i paddocken. Som de siger i alverdens lufthavne: 'Don´ t Crack under Pressure'.